niedziela, 30 czerwca 2013

Wyniki bierz co chcesz

Dawno nic tutaj nie pisałam, ale niestety byłam zajęta sprawdzaniem zgłoszeń, a było ich mnóstwo, za co Wam bardzo dziękuję. Przejdźmy do tematu posta, a więc...


Pierwszy bon o wartości 10zł otrzymuje...
♥Naduśś♥



Drugi bon o wartości 10zł otrzymuje...
 Madi997



Nagrodę główną, czyli bon o wartości 25zł otrzymuje...
 Magdalena B
z bloga
 http://magicwordcherry.blogspot.com/


UWAGA!
Pierwszeństwo w odbiorze ma Magdalena B (jeżeli nie zgłosi się w ciągu 48h wylosuję inną osobę). Napiszę na blogu, kiedy dziewczyny, które wygrały po 10zł mogą się zgłaszać Następnie pomiędzy dziewczynami, które wygrały bony po 10zł obowiązuje ''kto pierwszy, ten lepszy'', czyli która pierwsza się zgłosi się ta będzie miała mniejsze ryzyko, że rzecz którą chciała wybrać będzie już zarezerwowana.

Proszę, abyście napisały na e-mail (canecorso05@wp.pl) po odbiór nagrody, a w temacie napisały zwój nick, wartość bonu + dopisek BIERZ CO CHCESZ.

Serdecznie gratuluję zwycięzcom. :3 

17 komentarzy:

  1. Zwyciężczynie na pewno się cieszą i pewnie bardzo im miło, że tyle osób im gratuluje! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Farciary! Gratuluje serecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym którym nie udało się wygrać niech nie będzie przykro! Na blogu na pewno będą jeszcze podobne akcje, także próbujcie szczęścia dalej, a na pewno kiedy się uda.

    OdpowiedzUsuń
  4. i znowu mi nie wyszło, no trudno.
    Gratki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OO to ja :P?? naprawdę dziękuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejejej pierwszy raz w życiu coś wygrałam! Bardzo Ci dziękuję, to coś miłego w ten nudny dzień :D
    A i mam pytanko: mam się zgłosić na ten mail teraz czy jak napiszesz notkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, ja poprzednio wygrałam broszkę, teraz co nieco dla innych ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też gratululuje

    OdpowiedzUsuń