wtorek, 4 czerwca 2013

Zmiany, zmiany, zmiany...

Na blogu pojawiają się małymi kroczkami zmiany. Tym razem, abyście nie musieli się męczyć i przeszukiawać całego bloga (lub szukać w etykietach) dodałam w pasku bocznym zakładki. Macie obrazek, a na nim napis do jakiej części przenosi. Wbudowane są odpowiednie linki, także w celu szybkiego przeniesienia się np. do kolczyków - klikasz w obrazek z napisem 'Kolczyki' i szukasz interesującej Cię rzeczy.
 

Oprócz zmian, które już wprowadziłam będzie też wielka rewolucja! Będę zmieniała całkowicie wygląd bloga, ale to tylko taka mała zapowiedź, ponieważ grafik a w zasadzie graficzka z którą się na to umówiłam dopiero zaczęła pracę. Wszystkiego dowiecie się w swoim czasie.  :3

 

I kolejna mała zapowiedź - już niedługo na blogu pojawią się kolejne rzeczy, zapraszam do regularnego czytania, gdyż sama nie jestem w stanie powiedzieć kiedy to nastąpi, także bądźcie na bieżąco i wchodźcie na bloga codziennie.


6 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi zdjęciami bardzo dobry pomysł, niesamowicie praktyczne :)
    Nie mogę się doczekać reszty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam się zapytać co z naszą współpracą, pisałam do cb i nie dostała odpowiedzi.
    Ola z Kc

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nagłówek będzie równie ładny. Zmiany teraz są zadowalające. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak fajnie, już nie mogę się doczekać nagłówka.

    OdpowiedzUsuń