poniedziałek, 24 czerwca 2013

Podziękowania

Wow, od razu mi lepiej dziewczyny.
 Na Was to zawsze można liczyć. 
Fajnie tak poczytać, że coś się komuś podoba choć mam świadomość, że niestety nie wszystkie moje prace są udane. Czasami to tak dziwnie wychodzi, że na zdjęciu coś fajnie wygląda a w realu już mi się nie podoba albo odwrotnie jest coś fajnego takiego na prawdę fajnego a zdjęcia za chiny nie można dobrze zrobić. Powiem Wam jeszcze, że owszem cieszę się z nowych obserwatorów ale jakoś nie mam parcia na ogromną ich ilość. Wolałabym mieć ich rozsądną ilość ale takich na prawdę którzy wchodzą, czytają i są ze mną na dobre i na złe.

10 komentarzy:

  1. Jestem z Tobą na dobre i na złe! aż mi się serial przypomniał... tylko nie wiem jaki T,T.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba masz doła w realu czy coś :P
    a tak w ogóle, teraz mi to przyszło do głowy: w związku z Twoim plastycznym talentem planujesz coś robić w tym kierunku z przyszłości? czy tylko lepienie?

    OdpowiedzUsuń
  3. No i ja też czytam

    OdpowiedzUsuń
  4. My zawsze jesteśmy z tobą i czytamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od niedawna tu wchodzę i czekam na jakiś meegaaa naszyjnik, który będzie po prostu stworzony dla mnie. Spodobały mi się Twoje prace, ale nie mam farta i zawsze mi wykupują sprzed nosa te najfajniejsze, no kurczę! xd
    W sierpniu na pewno coś u Ciebie zamówię dla młodszej siostry na urodziny, ona uwielbia słodycze i zachwycała się Twoją biżuterią ^^
    Wiesz może, ile czasu zazwyczaj zajmuje dostarczenie paczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie poczekam do początku sierpnia i odpowiednio wcześniej zamówię :3

      Usuń
  6. Rzadko komentuję, ale wchodzę codziennie. Po co ciągle pisać: 'pięknie', 'ślicznie', 'cudnie'? Przecież to oczywiste! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz wszystko Świetnie ! Kiedyś też próbowałam, ale moje przy twoich to nic :D

    OdpowiedzUsuń