poniedziałek, 1 lipca 2013

Świedectwa, wakacje...

Dzisiaj trochę luźniejszy post. Jak tam Wasze świadectwa? Jesteście z siebie zadowoleni? Ja bardzo, pochwalę się, że mam czerwony pasek, ale dalej nie mogę uwierzyć, że są już wakacje i że niedługo wyjeżdżam. No właśnie. Wyjeżdżam prawdopodobnie 13 lub 15 sierpnia, na miesiąc i wtedy raczej nie będzie postów, bo nie będę miała Internetu (ale to jeszcze czeka na potwierdzenie), chyba że coś zaplanuję. Potem postaram się wynagrodzić moją nieobecność i przygotować jakąś niespodziankę w postaci losowania bądź licytacji. Jak na razie nic nie ulepiłam, ale dostałam zamówienie indywidualne na naszyjnik Oreo i muszę się zebrać i to zrobić. :3 Spotkała mnie katastrofa! Ulepiłam (moim skromnym zdaniem) cudownego loda włoskiego, ale zapomniałam wbić do niego sztyft i teraz nie mam co z nim zrobić... Jak będziecie chcieli, mogę dodać jego zdjęcie. :3

 Dodatkowo przygotowałam dla Was konkurs!
Musicie wykonać obrazek (na kartce) swojego wymarzonego naszyjnika, który chcielibyście posiadać. Aby zgłoszony obrazek został wzięty pod uwagę, musi być na nim widoczny podpis/nick lub karteczka z nim. Nagrodą będzie Breloczek ''Fioletowe Niebo''. Zgłaszajcie się pod tym postem. Na zgłoszenia czekam do tej niedzieli, czyli 7 lipca. Liczę na sporo zgłoszeń i wspaniałych, oryginalnych prac!


Pozdrawiam Was serdecznie,
Dominika.

13 komentarzy:

  1. Również mam pasek i jeszcze nie odczuwam tego, iż mam wakacje. :/
    Mam nadzieję, że będzie internet, chociaż też musisz odpocząć.
    Dodaj zdjęcie, chciałabym zobaczyć dzieło.
    Wezmę udział, narysuję i oddam pracę do piątku. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gratuluję paska! A jaką miałaś średnią?
      Spróbuję zrobić zdjęcia tego loda, a jak wyjdą ciemne, to zrobię jutro. :)
      Cieszę się. :)

      Usuń
    2. 5,02, już się chwaliłam. Czekam na zdjęcia tego twojego cuda.

      Usuń
  2. rysowanie - mój żywioł:) tylko nie wiem jaka wyjdzie praca, skoro jestem właśnie na wyjeździe w górach :D no ale się postaram. a jak Wasze wyjazdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie obejrzę Twoją pracę.
      A ja na razie w domku siedzę. :<

      Usuń
  3. no nie dla mnie nie umiem rysować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się zgłosiła, ale pracę potrafię wykonywać komputerowo , bo zajmuję się trochę grafiką. Na kartce będzie raczej ciężko. Może jak będę miała wolną chwilę , to się zgłoszę . A lodzika przerób na broszkę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam sprawdzić Wasz talent rysunkowy. :D
      Lód jest za duży jak na broszkę, ale jeszcze zobaczę.

      Usuń
  5. Zgłaszam się. Rysunek wysłałam na twój e-mail "canecorso05@wp.pl". Musze przyznać ,że mimo wszystko wyszedł mi całkiem nieźle. Wykorzystałam do tego 3 ołówki, flamastry i szare pastele. Przepraszam za trochę "przerywany" podpis, ale flamaster trochę się wypisywał.

    OdpowiedzUsuń