niedziela, 23 czerwca 2013

Słodka pęćdziesiątka

Oficjalna reklama na Uzależnionych minęła, można więc już  trochę luźniej jakiegoś posta napisać.
Dzień  wczorajszy  minął  bardzo dobrze, bo sprzedało się troszkę prac (cieszę się, że jednak coś się podoba).
Bardzo wszystkim dziękuję za wpisy, za pozostawione komentarze i Wasze wielkie serca.
Miło mi również powitać nowych obserwatorów - jesteśmy już 50! Mam nadzieję, że zadomowicie się u mnie na dobre i będzie okazja do wymiany zdań. 



No cóż pozostaje mi teraz czekać na tego 51, bo o 100-ce to nawet nie marzę :3
Słodkie babeczki są dla Was, częstujcie się proszę bo mamy okazję do świętowania.
Kto porywa pierwszą?

17 komentarzy:

  1. Ja. ;D
    Masz już 51, więc czekamy do 52-ego.
    Gratuluję wytrwałości. Blog się rozwija i wkrótce będziemy mieć tych 100 obserwatorów. Powodzenia w blogowaniu. :*
    Cieszę się, że sprzedałaś prace, mogłabyś podać przykłady? Chciałabym wiedzieć, co się szybko sprzedało (myślę nad drugim, większym zamówieniem i mam jedną rzecz na oku).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam babeczki. Gratuluję Ci tylu obserwatorów i wytrwałości. Nie dziwi mnie to, że sprzedałaś tak dużo rzeczy, są naprawdę ładne. Jesteś zdolna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwaga, cytat: "cieszę się, że jednak coś się podoba"

    słuchaj, Twoje prace są śliczne, staranne, pełne uroku - nie ma opcji, żeby się nie podobały! :* no a już 55 obserwatorów to chyba dowód na to, w jakim tempie zrobi się o Tobie głośno :) trzymam kciuki za dalsze sukcesy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest świetny, więc nie ma się co dziwić, że masz tylu obs. Mmmmm, pyszne babeczki. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że opychacie się babeczkami... - podać coś do picia, bo się zapchacie i nie będziecie nic gadać.

    OdpowiedzUsuń
  7. mniaaaaam -już się poczęstowałam .DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :**
    Widzę, że blog się rozwija. :)
    Mmmm babeczka. : 3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ślicznie tu u Ciebie robisz istne dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz pięknie wszystkim dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają, chociaż wiem, że niektóre prace są co najmniej paskudne...

      Usuń