niedziela, 7 lipca 2013

Wyniki konkursu "Mój wymarzony naszyjnik"

Witajcie.
Bardzo przepraszam, że musieliście tyle czekać, ale byłam nad jeziorem i przed chwilą wróciłam. Musicie mi wybaczyć. Tak więc przechodząc do wyników... Obydwie prace mi się bardzo podobały, ale...
OBIE PRACE WYGRAŁY!
Ne mogłam się zdwcydować, a prace były tylko dwie, więc postanowiłam, że nagrodzę obie. 

FIOLETOWY BRELOCZEK WYŚLĘ DO...
Neissee8


CZARNO-BIAŁY (kliknij, aby go zobaczyć) WYGRAŁA...
 мαяу¢нα


SERDECZNIE WAM GRATULUJĘ!




20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na pewno wygranym będzie miło, że im gratulujesz. :)

      Usuń
  2. Zapomniałam o konkursie. :(
    Pierwszy naszyjnik widziałam na allegro za ok. 3 zł.
    Drugi rysunek jest bardzo oryginalny i zarazem śliczny. Gratuluję tak ciekawego pomysłu.

    Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1,50 zł, z dostawą 3,50 ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za informację. Na pewno kupię ten wisiorek :D

      Usuń
    3. Nie chciałam być nieżyczliwa, ale po prostu skojarzyło mnie się. ;)

      Usuń
  3. Jeju ! Dziękuję bardzo. Strasznie się cieszę, bo to pierwszy konkurs, który wygrałam. Gratuluję również мαяу¢нα. Miała świetny pomysł i bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neisse, podaj swój adres na e-mail, abym mogła wysłać jutro paczuszkę.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeeej!:D gratuluję współ-zwyciężczyni! bardzo zgrabniutka ważka:)
    Dominiko, masz mój adres?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, szczególnie chylę czoła w stronę rysunku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom! ^^
    Najbardziej podoba mi się praca мαяу¢нα :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! :D Ja jak zwykle zapomniałam XD. Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie tylko dwie osoby wysłały prace. Tandeta, nagrodziłabym tylko 'Marychę'.
    Po co robisz takie ohydne rzeczy?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę odwagi i napisz to samo z konta, a nie z anonima. Ciekawa opinia. Skoro jest tak źle, czemu twoja praca nie została wysłana na konkurs? Ja nie uważam ,że moja jest taka "ohydna" . Rzeczywiście praca Marycha jest bardzo ładna. Przykro mi ,że przeszkadza ci to ,że zostałam wyróżniona.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Oh, przegapiłam konkurs :< Może zorganizujesz jeszcze raz coś podobnego, może następnym razem na np. pierścionek, breloczek lub bransoletkę? :) Byłabym bardzo szczęśliwa!

    Gratuluję obydwóm dziewczyną, praca Marychy podoba mi się bardziej, ale nosiłabym obydwa naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń