poniedziałek, 1 lipca 2013

Niedokończony lód

Jego historia zaczęła się tak: 
Miałam ochotę na lody, ale byłam chora więc postanowiłam, że ulepię loda! Padło na włoskiego. Według mnie, wyszedł wspaniały! Niestety tak się nim zachwycałam, że zapomniałam wbić sztyft, i teraz nie wiem, co mam z nim zrobić. :< Może Wy podsuniecie mi jakiś pomysł na jego wykorzystanie? A jak Wam się podoba? 





Jak Wam się podoba? 
 Nie podaję ceny, ponieważ jest niedokończony. Jeśli wymyślę jakieś zastosowanie dla niego - na pewno pojawi się ponownie, wraz z ceną. :>

PS.: To jest 1OO post! :>

17 komentarzy:

  1. Moze przyklej do niego mages, bedzie mozna go na lodowke powiesic. ;)

    Jest swietny. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie dotyczące innych produktów... :D
    Mianowicie, jak wygląda przesyłka za granice (Niemcy )??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wysyłałam paczuszkę do Włoch i zapłaciłam 17zł, więc myślę, że do Niemiec będzie podobnie. Nie ma żadnego problemu z wysyłką.

      Usuń
  3. Jest śliczny :* Możesz kupić stojak taki na lody wiesz taki jak w lodziarniach przy kasie i pomalować jakoś ładnie. Dolepić tyle lodów ile brakuje do zapełnienia stojaka i wtedy położyć w pokoju na ozdobę albo sprzedać komuś na ozdobę :)
    Pozdrawiam
    Govinda

    meandmynailss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No świetny pomysł, tyle, że ten lód ma 6cm wysokości...

      Usuń
  4. jest cudny! może dokleisz agrafkę i wyjdzie broszka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to jest zrobione? z tej plasteliny ulepiłaś? wygląda jak prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z modeliny lepi dziewczyna, nie z plasteliny ;)

      http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <-- liczę na rewanż ;)

      Usuń
  6. Gratuluję 100 posta :)
    A lodzik jest cudowny, tylko potrzebny sztyft. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny :)
    Może magnes na lodówkę?
    Gratuluję 100 posta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyklej do bazy na broszkę i zrób broszkę ;P Będzie śliczna i w sam raz na lato !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety lód jest za duży na broszkę i będzie ona za ciężka, ale dziękuję za propozycję. :3

      Usuń
  9. Po prostu mnie rozłożyłaś na łopatki :D "... tak się nim zachwycałam, że zapomniałam wbić sztyft..." - to takie podobne do mnie :D
    Hm. A co z nim zrobić... Dobre pytanie.
    Ale fakt, przepięknie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bita śmietana była robiona z foremki, czy sama stworzyłaś takie cudo? A może na pierścionek to przerobić? Przykleić do bazy do pierścionka i nosić :P Kurcze trzeba było zrobić konkurs na najlepszy pomysł na przerobienie loda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zrobiłam.
      Dobry pomysł, ale jest za duży na te bazy co mam, a tych na dwa palce nie mam. :c

      Usuń
  11. śliczny! :) jak prawdziwy :D

    OdpowiedzUsuń