piątek, 3 maja 2013

Zamówienie indywidualne

Witajcie.
Ostatnio otrzymałam od moich koleżanek Sandry i Karoliny zamówienie indywidualne. Karolina poprosiła mnie o wąsy moustache na łańcuszku, a Sandra o bransoletkę z herbatką, kawą, donutem i  kanapką z Nutellą. Wszystko zapakowałam w pudełeczka, które następnie zaniosłam dziewczynom. :) Ty też możesz złożyć takie zamówienie, kliknij TUTAJ i dowiedz się więcej! 

  

 

Jak Wam się podoba? Co prawda jedno z pudełeczek trochę nie tematyczne, bo z króliczkiem, ale i tak dziewczynom się podobało. :)




7 komentarzy:

  1. Z tej strony Karolina , bardzo mi się podoba,niemoge się tym nacieszyć . Zachęcam wszystkich do kupowania lub zamawiania, i z chęcią jeszcze skorzystam i coś kupię. POZDRAWIAM I ZACHĘCAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Karolciu.
      Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa, oraz za zakupy u mnie. Miło mi jest również, że i Sandrze podobała się bransoletka.

      Usuń
  2. Bransoletka bardzo mnie urzekła, widać, że się napracowałaś ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka cudna, wąsy wyszły Ci trochę gorzej, jednak klientki na pewno będą zadowolone. :]

    OdpowiedzUsuń