czwartek, 30 maja 2013

Wolny weekend

Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków :3
 Mój pies wyzdrowiał i dlatego możemy sobie pozwolić na mały wypad nad morze.
Mam nadzieję, że tamtejsze klimaty zainspirują mnie do stworzenia czegoś wyjątkowego, a już na pewno do nowych prac. Gdy wrócę dołączę Wam pamiątki z mojej podróży.
Dziś dodam post z najnowszymi pierścionkami które wyszły z mojej pracowni. Są śliczne, kolorowe, idealne do letnich ubrań. Mam nadzieję, że się spodobają i znajdą nowego nabywcę.
 Pozdrawiam, i do zobaczenia w poniedziałek.

16 komentarzy:

  1. Miłego pobytu nad morzem, trochę zazdroszczę, ja mam grilla i rodzinka się zjeżdża.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie jechałam takim środkiem lokomocji (kamperem), gdyż tata nie zainwestował. Dodasz notkę, jak wrócisz, jak było.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za! Chętnie poczytam co robiliście podczas wolnego czasu :)

      Usuń
  3. Ale się cieszę, że z Twoim psem wszystko dobrze! ;) Miłego wyjazdu. Gdzie dokładniej wyjeżdżasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Może pomyśl kiedyś nad zrobieniem naszyjnika z wisiorkiem w kształcie delfina. Na pewno wyglądałby cudownie ;)

      Usuń
    2. Wyjeżdżam do Wicia. :)

      Usuń
    3. Nie znam miejsca, ale w każdym razie życzę miłego wyjazdu. Mam nadzieję, że jakieś fotki z 'mini wakacji' pojawią się na blogu? :D

      Usuń
    4. Oczywiście, jeśli interesuje Was moja podróż - zdjęcia będą. :)

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, że te śliczny piesek wyzdrowiał, całym sercem trzymałam za niego kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. To super, że piesek wyzdrowiał. Oczywiście miłego wypadu nad morze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze ze nic mu nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo się cieszę ze zdrowia pieska! :) no i udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń