niedziela, 21 kwietnia 2013

Praca 15 - Bransoletka

 Bransoletka
Oto pierwsza na tym blogu bransoletka, z której szczerze mówiąc jestem dumna. Są na niej dowieszki częściowo wykonane przeze mnie (zawartość filiżanki, donucik, ciasteczko-gofr) a częściowo kupione ( koralik, butelka z zawartością, charms, 'made for you'). Bransoletka posiada karabińczyk oraz trochę wolnego łańcuszka, tak aby zmieściła się na każdą rękę. 
 
(Jakość dalej nie zachwyca, wybaczcie.)

Cena: Niestraszna
Wymiary: Długość łańcuszka: ok. 20cm 

SPRZEDANE!

7 komentarzy:

  1. ale faaaaajny.ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba.
      Normalnie kosztuje 12zł, ale gdy go kupisz, dostaniesz -2zł rabatu, ponieważ zakupisz coś jakie pierwsza (czyli zapłacisz 10zł+przesyłka).
      Dodatkowo jeśli masz konto na Stardoll (więcej informacji w zakładce PROMOCJE) zostaniesz dodana do listy osób między którymi zostanie wylosowane LE!
      Gdybyś zdecydowała się na kupno zapraszam do zakładki Kup moje prace, a potem do zakładki kontakt.
      Pozdrawiam,
      Dominika.

      Usuń
  2. Jest świetna! Smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! PIĘKNA! zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne ! Podoba mi się ten słoiczek z serem.! OMG, jaki ty masz talent . :O

    OdpowiedzUsuń