poniedziałek, 22 kwietnia 2013

FIMOcandy!

Witajcie serdecznie.
Prezentuję pierwsze, blogowe rozdanie! Między innymi do wygrania są długo wyczekiwane kolczyki Milka oraz kwiatki-wkręty. Aby móc wziąć udział musisz spełniać ten oto regulamin:

1. Musisz być obserwatorem bloga Fimobakcyl, a jeśli masz Google+ musisz załączyć obrazek z dowodem na to, że obserwujesz blog.

2. Musisz napisać na swoim blogu post o moim rozdaniu z obrazkiem zamieszczonym niżej oraz z gdziekolwiek znajdującym się linkiem przenoszącym do posta z candy u mnie na blogu. (Jeżeli nie masz bloga - dodaj link na swojego Facebooka.)

3. Jeżeli spełniasz powyższe warunki - napisz pod tym postem komentarz wyrażający chęć udziału, wraz ze swoim imieniem oraz e-mailem (lub gadu gadu) do celów kontaktowych.

EDIT: TRZEBA RÓWNIEŻ DOPISAĆ ADRES BLOGA/TABLICY NA KTÓRYM ZOSTAŁ UDOSTĘPNIONY LINK Z OBRAZKIEM.

To byłoby na tyle, przejdźmy teraz do najprzyjemniejszej części posta, czyli do... Nagród. 

Do wygrania są:

1x kolczyki Milka
1x Kolczyki kwiatki-wkręty w kolorze losowym
1x kolczyki-ciasto we wzorze losowym
1x broszka w kolorze losowym
1x brelok losowy

Czyli w sumie 5 osób wygrywa. 

Uwaga, 
Aby rozdanie się odbyło musi zgłosić się przynajmniej 15 osób, także zapraszajcie znajomych i przyjaciół! 

BANER DO WSTAWIENIA DO POSTA:

 


ZGŁASZAJCIE SIĘ DO  12 MAJA! DO 18!


Pozdrawiam, 
 życzę powodzenia!

20 komentarzy:

  1. ja bym się strasznie chciała zgłosić bo fajne nagrody ale skoro musi być 15 zgłoszen a jest 0 to nie mam po co :( codziennie wchodze i sprawdzam czy sa zgłoszenia i nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszaj znajomych! :)
      A jaki masz nick na Stardoll?

      Usuń
  2. zgłaszam się, obserwuję jako Julia K. wszystko znajduje się na blogu designs-and-disguises.blogspot.com
    julia321998@gmail.com

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmiana adresu bloga na http://in-corner-with-book.blogspot.com/

      Usuń
  3. nie mam bloga ani fb, mogę umieścić link w np. prezentacji na stardoll? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. link umieszczony w prezentacji dollki Maka11 :)
    mój mail to maka11@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!

    gg: 45941392

    misslock-nike

    OTO DOWÓD: http://rodzinnydommody.blogspot.com/2013/05/uwaga.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)

    kotekm22@wp.pl

    link umieszczony na blogu: http://myzainspirowani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ♥
    Potwierdzenie, że obserwuję - http://pics.tinypic.pl/i/00382/jy7k5vgjmlts.png
    Ja umieściłam baner w pasku bocznym przenoszący do candy - oliwiax8.blogspot.com
    E - mail - oliwiax8@wp.pl

    Pozdrawiam ^^


    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    Zamieściłam posta na moim blogu : konkursy-nastardoll.blogspot.com.
    Link do posta: http://konkursy-nastardoll.blogspot.com/2013/05/fimobakcyl.html
    Po lewej jest także baner przenoszący na bloga z obrazkiem.
    Email : bosssylwia125@interia.pl
    Nick na Stardoll : BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. zg
    dałam na facebooku http://tinypic.com/r/312hh1t/5
    e-mail- ania.gedania@gmail.com
    na stardoll-niqua_

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Link umieszczony w mojej prezentacji na stardoll:
    http://www.stardoll.com/pl/user/?id=36155713
    Email: adusiaczek33@o2.pl
    Obserwuję bloga jako Adusiaczek3 .
    Imię i nazwisko nwm czy trzeba inni nie piszą: Ada G. :D
    Na sd: adusiaczek3 jakby link nie działał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    Link do bloga został umieszczony w mojej prezentacji
    Mój nick - blackmydoll
    GG chętnie podam, bo na maila prawie nie wchodzę, ale to tylko pod warunkiem, że do mnie napiszesz w KG, bo nie chciałabym, żeby byle jaki użytkownik, który akurat czyta tego bloga pisał do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Link do bloga znajduje się w mojej prezentacji.
    E-mail: magdalenaSilver@interia.pl
    Nick mojej doll: magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle na ostatnią chwilę,ale jeszcze nie mineła 15 :)
    Notka i bannerek w pasku bocznym na crazy-12.blogspot.com
    A i zgłaszam się,aby nie było wątpilwości :D
    Imię: Nadia C.
    Mail: selena1177@gmail.com
    Gadu-gadu: 44368368

    OdpowiedzUsuń