środa, 12 marca 2014

Powrót

Witajcie Kochani.

Nie było mnie tutaj stanowczo za długo. Nie będę się tłumaczyła dlaczego mnie nie było, bo nie mam na to wytłumaczenia. Po prostu nie było mnie, ponieważ zawsze gdy chciałam coś wstawić, napisać, ulepić czy cokolwiek to coś mi wypadało - jakiś wyjazd, sprawdzian, kartkówka. Postaram się teraz pisać regularnie - gdy coś ulepię to od razu będę się starała to wstawiać. Chciałabym Was wszystkich bardzo, bardzo przeprosić za tą dłuuuuugą nieobecność.
 
Mam nadzieję, że cieszycie się z mojego powrotu, bo mi Was i bloga strasznie brakowało. 
Kilka prac, które powstały w międzyczasie: 





4 komentarze:

  1. Znam skądś ten brak czasu i nadmiar nauki .. :3

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/03/8-rozdzia-jezeli-nie-wiara-coz-nam.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już w ogóle mam wyrzuty sumienia, bo ktoś tu jednak zagląda...
      Za tak szybką reakcję na posta i pozostawienie po sobie śladu na blogu wyślę Ci miłą niespodziankę. Podaj proszę swój adres na e-mail canecorso05@wp.pl . : )

      Usuń
  2. Ślicznie to wygląda, fajny pomysł na wykonanie takich słodkich słuchawek. W końcu jesteś, zastanawiałam się czy jeszcze będzie prowadzony blog. To normalne, że w pewnym momencie na nic nie ma się czasu, więc nie warto mieć wyrzutów sumienia. Mimo to cieszę się, że wróciłaś, bo brakowało mi zaglądania na tego bloga, a nie wiele witryn bacznie obserwuję. Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa otuchy. Ja niestety nadal mam, i będę miała wyrzuty sumienia, bo jestem za bardzo związana z blogiem żeby ich nie mieć. ;)

      Usuń