środa, 11 września 2013

Powrót

Witajcie kochani po tej bardzo długiej przerwie!
Remont u mnie w pokoju skończony, został salon i koniec! Mam już kilka nowych rzeczy, ale nie będę mogła ich wstawić, ponieważ mój pies ma prawdopodobnie chorobę powodowaną przez zakażone kleszcze.
Być może jutro pojawi się jakiś post, ale nic nie obiecuję, ponieważ jadę do weterynarza z Pradą.


Na koniec chciałabym podziękować, że tak dzielnie wytrzymaliście moją nieobecność.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, i do następnego postu!


8 komentarzy:

  1. Dobrze, że wróciłaś. Wszystko będzie dobrze, bądź w doberej myśli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że już po remoncie pokoju, 3mam kciuki za psiaka, oby szybko wyzdrowiał. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. i żeby wracał do zdrowia Twój piesio ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wróciłaś ;) Za psa trzymam kciuki ;)
    I jeszcze jedno, ponieważ bardzo podobają mi się Twoje prace, pozwoliłam sobie dodac Cię do listy czytanych blogów u siebie. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu ;)
    Pozdrawiam, Różowa Żyrafa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardoz szczęśliwa! - Testy u mojego psa wyszły pozytywnie, co oznacza, że jest zupełnie zdrowa!

      Oczywiście, bardzo się cieszę i nie mam nic przeciwko. :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  5. Ucałuj ode mnie pieska :*, nich szybko wraca do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń