poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Powrót, a wraz z nim masa niespodzianek!

Witajcie!
Jak dawno do Was nie pisałam! Minęły właśnie najkrótsze 3 tygodnie mojego życia - wakacje w Grecji. Minęło mi to w ułamku sekundy. Dziękuję wszystkim za dzielne wytrzymanie mojej nieobecności. W ramach podziękowania mam dla Was sporo konkursów, loterii i niespodzianek! Do wygrania będą zarówno Stardollary jak i biżuteria! Jednak w przygotowaniu są różne rzeczy z greckimi muszelkami, także konkursy i cała reszta odbędą się gdy je skończę. Mam do Was jeszcze jedno pytanie, mianowicie - czy chcielibyście post, w którym pokazałabym zdjęcia z wyjazdu oraz całą relację? Myślę, że byłoby to ciekawe, ale wybór pozostawiam Wam. :) Zaraz również zajmę się wszystkimi pytaniami na asku, e-mailu. Postaram się jak najszybciej na to wszystko odpowiedzieć i wszystko załatwić.




12 komentarzy:

  1. Jezu! Jak dobrze, że jesteś, pierwszą rzeczą o którą Cię proszę to zlikwidowanie Anonimowych komentarzy.
    Byłoby ciekawie, coś innego. Czekam na relację, nie byłam jeszcze nigdy w Grecji, ale w Turcji tak, więc chętnie bym poczytała.
    [Od jutra mnie nie ma, więc zaległości związane z komentowaniem postów nadrobię po przyjeździe.]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu! Zadziwiasz mnie szybkością komentowania! Kocham Cię za to. :*

      Usuń
    2. Osobiście jestem jak najbardziej na tak z usunięciem Anonimów... Najczęściej robią zamęt i psują dobrą atmosferę, bo uważają, że dodawanie niepochlebnych komentarzy gdy nie będą zalogowani na swoje prawdziwe konta to coś dobrego... Chyba każdy ma konto Google, a jeśli nie to bez problemu może je założyć, nie widzę też nic strasznego w wyrażaniu swoich opinii z normalnego konta, bo przecież takie komentarze pomagają w dalszej pracy ;)

      Usuń Anonimy i będzie po problemie :)

      Usuń
  2. Chętnie obejrzę zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Witamy z powrotem! Już nie mogę się doczekać niespodzianek, czekam z niecierpliwością na zdjęcia i relację z wyjazdu :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa na której greckiej wyspie byłaś i z chęcią obejrzę foto relację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście uwielbiam foto relacje ! Także mam nadzieję, że mimo wszystko stworzysz taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, w końcu jesteś, nie mogłam się już doczekać. Mam nadzieję, że wyjazd się udał i jesteś zadowolona...? W każdym razie chętnie przeczytam Twoją recenzję i pooglądam zdjęcia z wyjazdu ;)

    Konkursy? To bardzo miłe z Twojej stronie ;) Czekam z niecierpliwością, może uda mi się coś wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią zobaczę zmięcia na pewno są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie zobaczę zdjęcia, ja sama właśnie wróciłam z 19-dniowego obozu w Bieszczadach i też niesamowicie szybko mi to zleciało :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie zobaczę zdjęcia : 3
    Ja też niedawno wróciłam z nad morza <3

    OdpowiedzUsuń
  10. To świetnie! Z niecierpliwością czekałam aż przyjedziesz.

    OdpowiedzUsuń